Full fart

Okej de kanske inte var full fart imorse, var väl helt väck när Marcus skulle upp till skolan. Sen somnade ja om gott och stängde av klockan när den ringde klockan tio. Men sen Plate ringde och väckte mig kvart över elva så har jag haft fullt upp. Suttit och pluggat. Fick väl skrivit 2 sidor på arbetet idag och det är ju väldigt bra för att vara oss. Nu blir det bara att skriva klart det på torsdag! 
Hade kanske fått ännu mer gjort om inte Plate måste tjaffsa emot mig och Bettan om sånt som han inte har nån koll på... Tyvärr lilla Benny, världen fungerar inte riktigt så som du gör ;)
På eftermiddag gick vi till gymmet... Jag och Bettan körde riktigt slut på våra armar idag. Riktigt skön känsla nu när man kom hem och duschade för att sedan faktiskt vara hungrig och njuta av min mat :) God laxpytt lagade jag idag.
Nu blir det en lugn och skön kväll hemma hos min älskling!

Kommentarer
Postat av: Uffe

vadå tjaffsar emot :P haha. jag har stenkoll på de jag argumenterar för...haha :D ja hade i alla fall rätt om modellerna...

2008-12-09 @ 22:55:03
Postat av: Tore

jag håller med tjejerna..

2008-12-09 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0