Innebandy & spelkväll

Igår var det fullt upp hela dagen. Jag kände att det faktiskt var dags att åka och kolla på mitt gamla innebandy lag när dom spelade match. Matchen började bra och inför sista perioden ledde dom med 3-2. Vad hände sen? Jo det blev total vändning i spelet och tyvärr så slutade dom spela innebandy helt. Matchen slutade med 8-3 till Pixbo.
Stannade även kvar i hallen för att kolla på herrarna och Lenas kille. Även dom började spela bra men det blev tyvärr förlust i den matchen också.
Trots att det inte var några höjdar matcher så var det riktigt kul att träffa gamla vänner, särskilt Lena och Pettsson!

Efter all innebandy så blev det en snabb middag innan jag gick hem till farmor för att vara social och hjälpa till med hennes julpyntning. Fick även hjälp av brorsan så det gick lite snabbare i år. Riktigt fint blev det tillslut :)

Direkt efter farmor så gick jag till Pernilla och snabbade på henne lite ;) Sen åkte vi och hämtade Louise och Malemyr för en tur till kungälv och hemmakväll. Kvällen slutade hemma hos mig med massa snack och roliga spel. Riktigt grymma på frågesport speciellt.. eller va säger du Malemyr? ;) Viktigt att vi får i oss mycket lever och öronen är nog vårat viktigaste organ.. haha. Tack för en super rolig kväll!!

Nu på morgonen är livet inte lika roligt... Vakna ensam i sängen och värre i halsen är ingen bra start på dagen...


Kommentarer
Postat av: maud

hejsan, den du saknar i sängen är ju här...;)men du kommer väl hit senare i veckan hoppas jag. marcus sover än...kram, hälsa fam

2008-12-21 @ 10:23:14
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Malemyr

Hahhaha vadå, inte vet jag om flugor äter med öronen:P

2008-12-21 @ 10:57:58
URL: http://malemyr.blogg.se/
Postat av: Juha

"Be gärna krokodilen hjälpa dig över floden.. men se till så att han tror att du är en krokodil också" ;-)



Att vakna ensam i sängen är bara en fysisk realitet..

den man tycker om, har man ALLTID med sig i hjärtat.



Kram och hälsa dom som hälsas bör..

2008-12-21 @ 17:44:09
Postat av: Prince

http://www.youtube.com/watch?v=TS8NvoMudy8

2008-12-23 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0