Seg dag

En lång, seg och kall dag har det varit... Har mest sprungit omkring känns det som, ändå har jag nästan inte gjort någonting. Förrästen så blev inte gårdagen så bra som jag hade velat, fick migrän på dagen så kvällen ägnades i sängen och soffan. Tur man har någon som står ut med än ändå och tar hand om än när man mår dåligt!

Idag mår jag i alla fall bättre... Bettan kunde inte komma och plugga idag så det blev jag och "Benny" som skrev klart arbetet, det gick fort och effektivt, Riktigt bra gjort :) (hoppas jag)
Sen har jag varit ute och gått lite, gick en sväng in till stan men blev mest att flumma runt. Tyvärr mina nära och kära, ser inte ut att bli några julklappar i år ;)

Nu är jag trött och ska vila lite i soffan, måste ju orka med morgondagen. Då blir det julbord och 30 års fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0