Ulf Benny rules ;)

Efter en natt utan sömn så slutar ofta en pluggdag i ren kaos... så också denna. 
Min kära grupp Ulf Benny (vårat gruppnamn för er som inte är så insatta i IVP07) kom hem till mig vid två tiden. Skitsnack i ca en halvtimme innan dem andras pizza kom. Jag var faktiskt duktig och lät bli idag... okej då nästan. Åt ju faktiskt en sallad och Bettans kanter, men det räknas ju knappt ;) 
Vi satte sedan igång med att förbereda våran projektredovisning tills imorgon. Flöt på riktig bra och vi fick skrivit  ner allt som vi ska säga. När vi sedan skulle läsa allt så började de väl flippa ur lite... vad har vi då lärt oss inför morgondagens redovisning? Jo att läsa väldigt sakta och inget smackande... Tror vi fixar det här, vatten med upp bara så blir de en dans på rosor (kanske med en del taggar) 

Nu efter en dusch känner ja mig faktiskt lite piggare. Nu väntar lite mer förbredelser inför imorgon, något att äta, sen mys med min sötnos och förhoppningsvis en hel natts sömn! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh vad roligt med josefinblogg! :)

Nu är det vinter och vi MÅSTE ses. Jag försöker ju fatta att jag faktiskt har massor med tid över. Åtminstonde efter jul ..



KRAM på dig

2008-12-07 @ 20:43:55
URL: http://bess.se
Postat av: Jenny

kul att veta mer om vad du har för dig där nere :)

2008-12-08 @ 14:44:09
URL: http://jenninio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0