Veckan som gått...

Det har varit en vecka med massor utav julmys. Ignorerat min förkylning och försökt hinna med så mycket som möjligt. Men åka till Göteborg och handla julklappar den 22:e december är ingenting att rekommendera. Efter 5 timmars velande omkring och ett restaurangbesök så kände vi oss lite mer klarar iaf. Det tog ingen kvart hem som det brukar, snarare en timme efter all kö ut ur parkeringshuset.

Den 23:e åkte vi snabbt och fixade dom sista julklapparna. Sen blev det en skön promenad med Pernilla så hon kunde få sina julklappar. Hon blev så glad, särskilt av den som var till både henne och Erik ;) 
Lite senare gjorde jag och John mozartkulor, det blev även några utan choklad så jag kunde äta :) Vi gjorde även en speciell till pappa, rullade en tomat i chokladen. Den minen när han bet på den är oslagbar!

Julafton började väldigt mysigt med några klappar under granen... sen blev det en sväng till kyrkan för att lyssna på mamma när hon sjöng. Blev allt lite tårögd för att det var så fint :)
   Senare blev det som vanligt Kalle, både jag och John hade dock väldigt svårt att hålla oss vakna, Men sen kom mormor, farmor och kusinerna så då blev det full fart igen. Massor utav god mat och fina julklappar!!

Juldagen blev en lugn och skön dag. Var hemma hos mormor och fikade och kollade på gamla roliga kort. Sen blev det ett skönt julbad i badkaret. På kvällen kollade jag, mamma och pappa på mamma mia och tog det lugnt.

Efter att inte ha sovit så mycket så är jag ändå förvånadsvärt pigg. Inte konstigt det, för i eftermiddag ska jag åka till älsklingen och hans familj :) Ska bli så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0