Årets första joggingrunda... hjälp ;)

Efter gårdagens viktuppgång följt av en ätardag med pizza och godis så kändes det som ett måste att börja köra ordentligt. Så den här dagen fick börja med nissan rundan på 5km, det som skulle bli en powerwalk förändrades efter halva rundan till jogging och jag säger bara herregud, vart är min kondition? Klarade att springa hela vägen hem bara för att Marcus peppade mig till att inte ge upp. Väl hemma låg jag mest ner och sa att jag ville spy... det blir flera tuffa joggingrundor framöver! Man måste pinas för att det ska hända någonting!

Efter lite stretching och mat så blev det upp i min lägenhet för att fortsätta att fixa. Målet är att ha flyttat upp innan torsdag och det borde vi fixa. Bara städning och flyttning av möbler kvar.

Nu har jag precis kollat lite artiklar till b-uppsatsen och sitter och väntar på kycklingen som är i ugnen. Mums ska bli gott med lite mat och chill framför tvn resten av kvällen!

Imorgon är det måndag och den blir så bra som man gör den till!

Kommentarer
Postat av: maud

ojoj...bara att gå i marcus tempo e ju jobbigt ;). hoppas att er måndag blir bra...och att ni når ert mål med att flytta tills på torsdag. anar lite smått att vi kanske oxå får med ett lass hem ;). pappis ville ta MCn ner men det är nog inte att tänka på...kramar till ER!

2009-04-27 @ 11:38:57
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0