Inte på topp!

Tycker inte om vårdcentralen... alltid samma sak, dem pratar lite, känner lite där det gör ont och skriver sedan ut medicin efter sin gissning om vad det kan vara! Precis sådär va det idag när jag var där med mitt knä. Hon kände och vred och jag sa aj hela tiden. Hade ingen vätska i knät så hon sa att inget var sönder utan att det var min gamla skada som hade blivit inflammerad. Då sa jag till henne att det borde inte kunna vara det eftersom jag inte har haft några känningar av knät på minst 2 år och att när jag cyklade så knakade det bara till i knät. Då sa hon att jag förmodligen hade tänjt ut någont i knät. Men det spelar ingen roll för operation gör man inte förrän något i knät är helt sönder... så jag får väl gå här med ett ont knä medans min träning blir lidande =(

Orkar inte med det här just nu. Avlider ju dessutom snart i våran 40 grader varma lägenhet. Ett stort SUCK får ni av mig helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Det sög stenhårt...

2009-08-28 @ 13:50:52
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Stina

Hatar läkare! Fan vad dåliga dom är. Har verkligen ingen lust att gå dit över huvud taget. Blir så förbannad på sånt! Ska bli kul att hitta på något imån! Vad har du lust att göra? Ut och käka eller något sånt? =) Kram kram

2009-08-28 @ 19:15:19
URL: http://stinaevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0