Julmys

Igår kväll blev det jul på liseberg och vi såg ut som levande snögubbar när vi gick där. Kallt och snöigt precis som det ska vara. Så nu har man hunnit med den obligatoriska lisebergsvisiten i år med!

Idag har det varit massa julstress som det brukar vara dan innan julafton... Julklappar har inhandlats, granen har tagits in, julgodis har fixats, julgrisen har fyllts med godis, bordet har dukats mm... Men idag har jag äntligen börjat känna riktigt härlig julkänsla! Det är mysig stämning här i soffan och det luktar jul i hela huset!



Nu ska jag snart gå och lägga mig så att tomten får krypa in genom skorstenen och lämna paket i lugn och ro ;) Ser fram emot morgondagen. Ska bli så roligt och mysigt att träffa släkten!

Godnatt & God Jul!

Kommentarer
Postat av: Maud

God Jul till dig och familjen!

Vilken härlig stor gris...jättefin!

kramar, ses på annandan;)

2009-12-24 @ 10:54:38
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ja, jag kollar faktiskt din blogg, ibland. ;)



Ha det så mysigt med familjen nu så ses vi snart!



God Jul bejb. :)

Älskar dig!

2009-12-24 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0