Magsjuk?!

Inte så konstigt att jag har varit på halvdåligt humör hela veckan... kroppen har väl kännt på sig att jag har varit på väg att bli sjuk. Började igårkväll av lätt illamående. Det satt i även imorse när jag vaknade och efter att ha försökt kämpa i sig några skedar frukost var det kört... Hoppas verkligen inte det är magsjuka utan bara något annat knepigt som går över på en dag! Har absolut inte tid att bli sjuk nu!
Tack Andreas för att du tog handledningen själv idag! Lät som om det inte var allt för mycket att ändra på så det ska vi nog fixa på en vecka. Tentaplugget får vänta lite... men ska verkligen försöka göra mitt bästa nästa helg!

Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sen ska jag bara vila hela dagen! Tur att det är min tv-kväll ikväll så att jag har något att trösta mig med ;) mammas pojkar och Glee!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Mammas pojkar final!!!! :D

2009-12-10 @ 16:37:47
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0