Ikea

Vaknade till ett riktigt tråkväder idag... regn, regn och ännu mera regn!
Vi åkte i alla fall med mamma till Ikea en sväng, är ju alltid skönt att komma ut lite trots vädret. Jag köpte en ny kaffeburk till Marcus (eftersom jag råkade krascha hans gamla :S) och Marcus köpte en ny skön formad kudde. Han såg så härligt lycklig ut när han provade den så fort vi kom hem =) Han kommer sussa så skönt inatt och jag kommer ligga vaken bredvid avundsjuk för att jag inte köpte en likadan kudde till mig ;)

Innan vi åkte hem så gick vi även in en snabb sväng på media markt där Marcus köpte grymma rosa hörlurspluggar till mig. Tack älskling för att du sponsrar mig lite när du har mer pengar! Puss! 

Förrästen... Idag är det bara 2 veckor kvar till Kreta =)

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej, åh va kul med en utflykt till IKEA.....så aaavis!kram till er alla

2009-07-23 @ 22:22:42
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Kul! :D Jag vill med till IKEA och på resa nuuuu! :D

2009-07-23 @ 23:01:57
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0