Ensam inatt

Lockar inte lika mycket att krypa ner i sängen när man får sova helt ensam. Marcus är i Lund på Volbeat så det blir till att ligga och krama på hans kudde inatt. Har vant mig vid att alltid ha honom bredvid mig så det blir helt enkelt tomt. Men men inte mycket att göra åt. Får passa på att bre ut mig i sängen helt enkelt..

Annars har väl dagen varit upp och ner. Tenta imorse som inte gick som ja ville... suck, tänk om man bara kunde hoppa ett år fram nu så jag bara hade två månader kvar av utbildningen. Längtar riktigt mycket tills jag är klar!

Blev i alla fall en mysig stund med tacos hemma hos Claes och Stina förut innan vi gick hem till Strellan för att fira hans födelsedag. Jag var helt nykter idag så gick hem hyffsat tidigt... väldigt trött och sen är det lite svårt att hänga med i allt "fyllesnack" när man inte riktigt är på samma nivå =P

Nu ska ja snart försöka sova och är väldigt glad över att det inte kommer att bli en förra söndagen i repris imorgon...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vadå mådde du inte bra förra söndagen?;)

2009-03-08 @ 01:44:39
URL: http://malemyr.blogg.se/
Postat av: maud

hej, visst är det konstigt att va ensam i sängen ;) men men han är väl hemma nu igen...skönt att vakna och må bra idag då ;). ha det så bra, kram

2009-03-08 @ 15:13:05
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0