Final

Så härligt att United tog sig till Champions Leage final igår kväll. Hoppas att Barca går vidare ikväll så det blir en grym final som United går segrande ifrån =)

Min dag idag kunde ha börjat bättre. Va tvungen att gå upp sängen imorse fast det kändes som om jag inte hade sovit någonting. Fick dessutom cykla till skolan i ösregn och hård vind. När jag väl kom fram och in i skolan för att gå på handledning var det precis som om ja kom ur duschen (genomblöt helt enkelt). Men men handledning gick iaf ganska bra. Vi är på rätt väg så nu gäller det bara att jobba på stenhårt fram till deadline.

Har varit en sväng på stan idag med... visste exakt vad Marcus skulle få i födelsedagspresent imorgon men jag hittade det inte i någon affär i hela stan =/ typisk! Tror nog att han kan bli nöjd med morgondagen iaf, hoppas det!

Kommentarer
Postat av: maud

då har vi vart dyngsura båda två idag då ;)...regnbyxor hade vart bra att ha...ses snart, kram!

2009-05-06 @ 22:59:24
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0