Helgmys

Nu är helgen snart slut, haft en jätte mysig helg. Kul att träffa alla igen =)
Hela gårdagen var toppen förutom mitt dåliga humör igår morse. Jag skyller på att vågen stod still från förra helgen + humörsvängningar pga mensen. Det dåliga humöret hade dock något bra med sig... jag tog ut det på lägenheten i form av diskning och städning. Tre timmars slit fick det blir innan jag tillslut tog en dusch och kände mig mycket bättre!
På förmiddagen kom våra föräldrar hit och hälsade på. Det blev present utdelning till Marcus, mammas pastasallad, en promenad och Mauds daim rulltårta. På kvällen gick vi ut och åt mat på Harrys, det blev en god ryggbiff. Senare blev det mys i lägenheten med godis framför robinson innan mina föräldrar åkte hem =( saknar er redan men vi ses snart igen och nästa gång vi ses så åker vi till Rhodos =).
Marcus föräldrar stannade iaf men efter en lång dag så blev det till att sova ganska tidigt. Imorse blev det frukost tillsammans, sen åkte dem andra iväg för att handla lite och då passade jag på att plugga. Fick sen i oss en god lunch innan även Marcus föräldrar åkte hemåt, men vi ses också snart som tur är =)
Det blev bara en bild tagen igår tyvärr.. dock ganska rolig så måste lägga upp den. Våra pappor försökte sig på fifa 09, gick väl sådär kanske men skoj såg ni ut att ha =)



Inte hänt så mycket mer idag... blivit lite plugg gjort iaf så nu får vi hoppas det går bra att skriva på b-uppsatsen denna veckan.
Efter sömn i nån timme i eftermiddags så tvingade jag ut mig själv och gick en powerwalk på nissanrundan. Gick bra förutom ett irriterande skoskav halva vägen, men sånt får inte hindra mig, det var bara att fortsätta knalla på =)
Nu ska jag knuffa in Marcus i duschen så han kan göra omelett snart!!
Ha en mysig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: maud

hej, javisst hade dom kul när dom "försökte" spela ;)...och "BOLL" är med på bilden oxå ;). Din mammas pastasallad var underbart god! Lägenheten var jättefin ! Det var kul att vi kunde träffas allihop, nästa gång tycker jag att alla träffas här i Tidaholm...du får be att dom kör hit dig efter resan ;). TACK för en fin helg, Kramar till er båda

2009-05-11 @ 08:57:40
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0