Helt slut

Idag har jag verkligen fått mycket gjort. Dagen började en stund på stadsbibblan men lite plugg, sen blev det hem till soffan för lite mera plugg. Efter det blev det ett galet tungt (skönt) ryggpass på gymmet. Eftermiddagen och kvällen har mest bestått av fix i Marcus gamla lägenhet och även lite hos oss. Vid halv nio orkade vi helt enkelt inte mer, så jag får diska och dammsuga lite imorgon morgon så det är fint tills vi får besök. För imorgon kommer både Marcus och mina föräldrar hit. Längtar, kommer bli en toppen dag med lite födelsedagsfika och sen restaurang på kvällen =)


Kommentarer
Postat av: Lilla mams

Ja, tack för senast! Det var jättekul att få träffa er alla! Nu behöver ni inte städa på länge.....;)! Nu är det jag som får röja bland alla påsar vi fick med hem ha,ha!

Kram

2009-05-10 @ 16:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0