Humörsvängningar :S

I en vecka nu har mitt humör pendlat nått galet mycket. Antingen jätte glad och sprallig eller jätte ledsen och trött. Finns liksom inget mellanting. Min hjärna är alldeles för full av pluggtankar och framtiden... Kan aldrig riktigt släppa tanken om hur det kommer gå och vad det kommer bli av mig. Varför kan jag inte bara tänka plugg de timmar om dagen jag pluggar och sen bara gå hem och njuta av mitt underbara liv?
Blir så trött på mig själv... ingen anledning att gå ner i sånna där jobbiga downperioder. Jag fixar det här och min framtid ser ljus ut! B-uppsatsen kommer snart vara klar, min ynka lilla kompletering den här terminen kommer snart att vara inskickad, om 20 dagar sitter jag och min underbara familj på planet ner till Rhodos, sen när jag kommer hem väntar en underbar sommar tillsammans med älsklingen!! Jag är så lycklig!

Förutom humörsvängningar rullar allt på bra... Tränat 4 dagar i rad den här veckan + promenader! Njuter av träningsverken och är nervös inför morgondagens vägning och mätning! Men hur det än går så börjar det kännas bra, det känns som om fettet byts ut mot muskler sakta men säkert!
När jag ändå är inne på träning måste ja säga grattis till Marcus kompis Evelina som kom med i talangjakten 2009! Grymt bra jobbat!

Nu är det snart fredagsmys =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mensbarn! ;P

Jag längtar till sommaren, när vi är lediga ligger vi på "plajan" och solar massa! :)

2009-05-17 @ 20:46:58
Postat av: Anonym

Lene skriver, martins dator dampar och vill inte skriva att det är jag....

2009-05-17 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0