kör hårt!

Vikten låg på minus 1,1kg i lördags.. härligt, börjar hända grejer nu!

Helgen har varit skön, två hårda pass på gymmet, en cykeltur till eurostop, god mat och massor med mys framför tvn. Precis så som jag vill ha det!

Bjuder på två bilder, en på min grekiska sallad från i lördags och en annan på årets första regnbåge som tar sig upp i dimman.

     

Nu ska jag och Marcus iväg till gymmet och köra ett hårt bröst/mage pass!
Sen blir det iväg på handledning och full rulle med b-uppsatsen hela eftermiddagen!

Ha en toppen dag! Det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: maud

hejsan, salladen såg god ut =). jag är ledig ända tills på tisdag kl 16...så skönt, behöver verkligen det nu. men mycket som ska göras oxå, trädgården mm. philip är i stockholm med skolan över dan...han har ju skaffat tjej oxå, ida 17 år från lidköping så nu ska han dit i helgen ;), ja dessa ungdomar! kram till er, ha det bra

2009-05-19 @ 09:42:03
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0