Besviken och glad

Jag tänkte tanken att "synda" förut trots att jag dietar! Jag tänkte även samtidigt ta en lång paus ifrån pluggandet trots att jag knappt hade börjat. Jag gjorde liksom upp en kupp i huvudet om hur det hela skulle gå till utan att jag skulle behöva förklara mig... så sjuk man är egentligen :P. Tanken var i alla fall att jag så fort Marcus hade gått till Elias skulle ta en kanske två godisar ur hans godispåse. Efter det skulle jag sätta mig med datorn i knät och ta de lungt och kolla på missade program på tv4play. Nu blev det som tur var inte såhär! Det blev ändrade planer och Elias kom hit istället så inte kunde jag med att varken ta en godis eller sluta plugga... Istället satt jag så duktigt vid skrivbordet i över två timmar och läste och skrev så ögonen och pennan glödde. Tänk att man kan bli så besviken och glad samtidigt... besviken över att inte få någon godis eller vila men ändå så glad över att inte äta någon godis och få massa plugg gjort!



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: okej :D jag tränar också innebandy ;)

2010-01-27 @ 12:49:59
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Du har fått en award av mig! :)

2010-02-01 @ 15:14:20
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0