Halmstad

Nu är vi hemma igen. Känns redan som om vi inte ens har varit borta, ett tecken på att julen har gått alldeles för fort! För bara tre veckor sedan satt jag här och pluggade som en tok och bara längtade hem till familjen, och nu är jag redan tillbaka. Visst känns det ganska bra men är jag redo för nya tag? Det återstår att se...

Gårdagskvällen spenderades med fina vänner. Väldigt mysigt och trevligt med många skratt! Tyvärr fick jag världens migrän på slutet av kvällen så jag kanske inte var riktigt med sista timmen men bara närvaron av er gjorde att jag trivdes mycket bra där i soffhörnet :)

Imorse när jag vaknade mådde jag riktigt dåligt, huvudvärk och halsont. Så hela dagen har jag gått i en dimma. Eftersom kylen ekar här så måste vi gå och handla lite. Sedan får det bli soffläge resten av kvällen tillsammans med min älskling som också är sjukling, så vi kan ju ligga här och hosta och pussas om vartannat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0