Hosta

Hade jätte svårt att somna igår pga av hostan... sen när jag väl hade somnat så dröjde det inte länge innan jag vaknade igen av att jag hostade som en tok. Var uppe flera gånger och försöka lindra med vatten och halstabletter men varje gång jag la mig igen kom hostan tillbaka. Tillslut somnade jag nog av ren utmattning iaf. Imorse var jag helt galet trött så för en gångs skull var det jag som låg kvar i sängen.

Känns bättre nu än vad det gjorde inatt, än så länge har jag faktiskt inte hostat en enda gång. Ska äta lite frukost nu och hoppas att det känns ännu bättre efter det. Jag har världens träningsabstinens och vill bara till gymmet och ut på innebandyplanen så snabbt som möjligt! Jag ger min kropp helgen på sig att bli helt frisk sen ska jag träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0