Vinst :)

Vi vann med 6-4 igår. Extra skönt att vinna när man åker enda till Kungsbacka en vardagskväll för att spela match. Extra kul var det också att mamma och brorsan kom och kollade på oss! En nackdel var dock att jag inte var riktigt okej... är fortfarande väldigt hostig så det var riktigt tungt att springa igår! Kroppen sa ifrån hela tiden och efter matchen påväg hem så fick jag världens migrän. Det är dock bättre idag men nu blir det ordentligt med vila hela helgen så att jag verkligen blir helt frisk tills nästa vecka så att jag kan börja träna igen!


Kommentarer
Postat av: lilla mams

Hejsan!

Det var jättekul att titta på er igår och att ni vann måste bero på det intensiva publikstödet ni hade i mina klappningar!!!! Det var synd om dej för det syntes att du inte hade orken men viljan fanns ju och du kämpade bra! Vila dig i form nu.

Kram

2010-01-14 @ 20:36:58
Postat av: Maud

Kul med vinst! Får se om vi hinner få till det och kika ner en helg när ni har match...kram till ER

2010-01-14 @ 22:43:10
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0