Göteborg imorgon

Sista kvällen i Halmstad för ett litet tag framöver. Hem till min kära familj imorgon för att vila upp sig och fira en mysig jul! Ska nog försöka att lägga hemtentan åt sidan tills efter jul så man kan få njuta av lite ledighet för en gångs skull. Efter en helt galet intensiv vecka med halsont dessutom så behövs det verkligen!
Men veckan har ändå bestått av mys och en helkroppsmassage på Tylösand spa. Behöver jag säga att det var underbart? (Tack Benny, för en grymt nice present!) 

Sista kvällen i Halmstad så kommer det naturligtvis att bli en myskväll hos min favorit! Vill inte ens tänka på hur tomt de kommer bli att sova ensam en vecka sen... Ikväll ska jag bara njuta av livet när det är som bäst!

Kommentarer
Postat av: Bess

Hemma låter bra .. i mina öron. Jag vill ju träffas!

Vi får höras. KRAM

2008-12-20 @ 01:46:59
URL: http://bess.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0