Bättre...

Idag har jag varit på bättre humör. Kanske inte världens bästa men bättre än igår iaf :P Har inte fått speciellt mycket plugg gjort idag heller, ni ska veta att det inte är lätt när man har noll motivation! Försöker ta lite i taget helt enkelt och hoppas på det bästa.

Träningsmotivationen är det inget fel på iaf och det är ju skönt. Var en riktigt bra innebandyträning igår och vi är laddade för lördagens match känner jag! Idag blev det bröst och triceps träning på gymmet. Sprang även 3,5 km på löpbandet efteråt. Skönt när konditionen äntligen börjar komma tillbaka!

Nu kom älsklingen hem så får väl pussa lite på honom innan jag går och lägger mig... är galet trött så lika bra att lägga sig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0