Helgen

Det blev en sväng på stan i lördags förmiddag. Hade väl en liten tanke att kolla på julklappar men min hjärna var inte med riktigt så det blev mest att jag gick och drog i kläder som jag ändå inte ville köpa. Resultatet av min lilla "shoppingrunda" blev tre par trosor... Hoppas på att hitta både julklappar och lite nya kläder i Göteborg nästa vecka!

I lördags eftermiddag var det dax att dra ut till Fyllinge för att spela match mot Falkenberg. En väldigt spännande match. Efter att vi hade gjort tre ruskigt snabba mål och ledde matchen så blev vi översäkra och det ledde till att det tillslut stog 5-5 ett bra tag. I powerplay lyckades Hanna ge mig en drömpass och då fick jag fick iväg ett riktigt snyggt skott rakt i krysset. Efter det fick vi nya krafter och vi kämpade oss upp igen och matchen slutade 8-5 till oss. Väldigt skönt att vinna sista matchen för året!

Lördagskvällen blev väldigt mysig då Marcus & Elias lagade god middag till oss medans jag och Jossan gick till hemmakväll för att köpa godis. Efter maten blev det Bio - Luftslottet som sprängdes. Den var riktigt bra precis som jag trodde!

Söndagen blev en riktig slappardag och jag fick världens migrän. Blev i alla fall bättre efter en promenad och lite mat. Känner att både kroppen och hjärnan börjar ge upp lite så det ska bli riktigt skönt att komma hem på lördag för ett välbehövligt jullov!

Försöker verkligen kämpa med plugget denna sista veckan men det är tungt!

Nu ska jag motvilligt dra mig iväg till gymmet. Dags för ryggen att få sig en omgång!
Sen får vi ställa oss och göra köttbullar för ikväll vankas det julbord med ett glatt gäng!

Kommentarer
Postat av: Maud

Kul att ni vann;)...ååh har ni sett trean nu då...vi har inte hunnit det än...ha det så bra ikväll då;)...kramar till ER

2009-12-15 @ 16:12:57
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Jag vill också se den filmen!

Får nog bli bio i helgen! :)

Kommer ni hit och hälsar på snart?

Eller delar ni på er direkt nu till jul?

Eller hur gör ni?? :D

Puss

2009-12-16 @ 08:12:41
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Ska vi shoppa på mellandagarna då ;) ? :D

2009-12-16 @ 15:53:37
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0