Fullt ös medvetslös

Vi vann med 7-2 mot Träslövsläge igår. Det kändes faktiskt riktigt bra för mig och hela laget spelade grymt bra igår. Bara att fortsätta såhär nu!
Efter matchen blev det bara hem för att duscha och äta snabbt och sen iväg på bio med Elias & Jossan. Vi såg 2012. Jag tyckte den var riktigt bra. Lite väl lång kanske för att sitta i en obekväm biostol :P men det var ändå värt det!
När vi kom hem så ställde sig Marcus och stekte pannkakor, mums. Det blev en myskväll som avslutades i soffan framför hearthbreak hotel... jag tröttnar aldrig på den filmen, Skrattar konstant :P En riktigt bra svensk tjejfilm!

Idag är det måndag och jag är riktigt seg! Har så mycket att göra så jag vet knappt vart man ska börja. Har i alla fall ägnat förmiddagen åt transkribering av intervjuer. Det blir man riktigt trött i huvudet av! Ska väl försöka orka med något mer plugg innan innebandyträningen ikväll i alla fall.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maud

Superkul med vinst! Grattis...bra sambo som steker pannkakor ;) vad han kan! kramar till ER

2009-11-16 @ 13:47:28
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0