Hungrig

Men inga kolhydrater på kvällen... men men köttfärslimpan är snart klar och den äts tillsammans med morötter idag. Skulle gjort rotfrukter i ugnen egentligen men oljan tog slut i förrgår och inte tänker jag gå ut i regnet för att köpa ny! Det ska bli gott med mat i alla fall för jag är jätte hungrig.

Kändes riktigt bra på gymmet idag, axlar som inte brukar vara en favorit kändes riktigt skönt att köra idag! Ökade till och med vikten i en övning vilket alltid är skönt för då vet man att man gör något rätt iaf :P
Men nu har jag tränat 5 dagar i rad och börjar känna mig lite sliten så imorgon får det bli vilodag. Perfekt så jag hinner vila upp mig till matchen på lördag!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Lycka till på lördag! :)

2009-11-26 @ 19:37:43
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0