Nya krafter!

Igår morse när jag ställde mig på vågen så visade den +0,2 och måtten var samma som förra veckan. Snacka om att jag blev besviken och arg! Kan inte fatta det. Denna veckan är den veckan som det har känts bäst. Spelat match, tränat innebandy, gymmat, kört cardio... inte ätit något olämpligt. Det är vid sånna här motgångar man bara vill ge upp och återgå till att äta godis och annan skit varje dag. Men icke! Jag litar på älsklingen som tror att mycket beror på att jag stressar som en tok. Ska dessutom byta ut all husmanskost mot mer ren mat. Det är helt enkelt bara att bryta ihop och komma igen =)

Något som verkligen gav mig nya krafter var att mammsen och pappsen kom på besök igår! Har saknat dem massor så det var skönt att få träffa dem igår så jag slapp vänta enda till jul! Vi hade en väldigt mysig dag igår och det var underbart att få äta mammas mat =). Tack för att ni kom hit och förgyllde våran dag!

Nu har jag inte tid att sitta här och lata mig mer... Efter att ha ägnat morgonen åt två timmars plugg så är det dags att cykla iväg till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej, va gott för dig att få lite mam & pap besök ;)...antar att sambon oxå njöt av hennes goda mat! Kramar till er och snart har du lov...nu blir det advent och tiden rusar iväg ska du se;)

2009-11-22 @ 17:57:46
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0