Söndag

Spelade bortamatch mot Åsa igår eftermiddag. Förlorade med 2-1. Vi spelade ändå väldigt bra och borde ha vunnit men men nya tag på onsdag när vi möter serieledarna.

Var vägning och mätning för mig igår med. Mycket bättre resultat denna veckan, -0,9kg på vågen och -1,5cm i midjan! Totalt -2,8kg på vågen och -4,5 cm i midjan. Det går åt rätt håll!

Idag är det första advent... ingen stämning här överhuvudtaget! Julsakerna ligger på köksbordet nerpackade, lägenheten är stökig och det finns ingen tid över för att fixa det känner jag för idag blir det tvätt, plugg och träning =( Antar att jag får vänta med att känna någon julstämning tills jag kommer hem några dagar innan jul...


Kommentarer
Postat av: lilla mams

Hejsan!

Ett litet mamma-råd ;) Ta en halvtimma till lite adventsmysfix så ska du se att pluggandet går mycket lättare!!! Du var så klok i ditt inlägg om struktur... att göra fint omkring sig är en del i det, tro mig. Den där nöjda känslan som är så go... Och gör det tillsammans så kan ni mysa med lite glögg sen! Kram kram

2009-11-29 @ 12:23:33
Postat av: Maud

Hej, kan bara hålla med mamma...kunde inte sagt det bättre själv;)...hoppas ni fått till lite adventsmys o glögg...kramar

2009-11-29 @ 20:49:36
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0