Bloggtorka...

Tiden bara springer iväg och jag hinner inte riktigt ta mig tid till att blogga om sånt tråkigt som plugg och förkylning... Varit sjuk i över en vecka nu. Fortfarande inte helt okej så det blir ingen innebandyträning idag heller :( På onsdag SKA jag vara frisk för jag måste träna eftersom det är seriepremiär på lördag!

Trots att jag går runt och snorar och hostar så har jag haft en väldigt mysig helg. Tog en sväng till Ullared med Elias & Jossan i fredags. Var ganska mycket folk men vi hittade det vi behövde i alla fall. Bästa köpet var helt klart en ny stekpanna!
I lördags blev det en sväng ut till flygstaden. Både jag och Jossan behövde lämna in våra nya telefonen som krånglar... sony ericsson båda två. Vet många som haft problem med det innan med. Så nu får man stå ut med sin gamla telefon i några veckor.
Lördagskvällen var väldigt mysig. Vi var ute och åt en god middag på Harrys och sen blev det även efterrätt hemma hos Jossan som våra duktiga pojkar hade fixat =)
Igår var vi en sväng ute vid Eurostop. Köpte en ny innebandyklubba (eftersom min gamla gick av på DM). Vi köpte även eltejp som vi behövde. Dock tappade vi bort den någonstans... tur att den bara kostade 15 kr :P

Idag är det ny vecka vilket innebär nya friska tag! Har börjat på min "bli fin till jul" diet :) Är riktigt motiverad och älsklingen hjälper mig så det ska nog gå bra!
Större delen av dagen idag har bestått av tentaplugg.... och pluggdagar lär det bli konstant nu fram till jul. Men bara att kämpa på =)

Kommentarer
Postat av: Maud

Va ni i ullared...MEN ska ni dit igen då när vi kommer?? annars tar vi det på vägen till er...kram

2009-10-26 @ 19:18:08
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Stina

Självklart!! Fan va trist att vara sjuk, hoppas du blir bra snart! Hör bara av dig när du har tid bara så hittar vi på något! Saknar dig också massor! Hörs snart=). Kram kram

2009-10-30 @ 09:32:07
URL: http://stinaevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0