DM

Igår var det dags för DM och det gick ju sådär... De första två matcherna spelade vi inte som ett lag och det straffade sig med förlust på 3-1 och 4-3. Sista matchen fick vi i alla fall igång laget och vann med 6-2. Det resultatet visade att det borde ha gått bättre i de andra matcherna men men vi kämpade på och hade kul vilket är det viktigaste! Dock så slog en tjej av min klubba i andra matchen så nu blir det helt enkelat att leta efter en ny klubba...

Igår kväll hade jag beslutsångest. Några i laget skulle ut och Stina + några tjejer skulle sitta hemma hos henne och sjunga singstar, spela spel och ha det mysigt. Jag ville både och så himla mycket men framåt åtta insåg jag att det inte gick. Jag var alldeles för trött i både huvudet och kroppen. Det var lite synd men det kommer fler tillfällen. 

Idag blir det en del plugg och en sväng till gymmet. Annars ska jag mest vila upp mig inför en ny tuff vecka...

Kommentarer
Postat av: Maud

Hejsan, ska bli så kul att komma till er och att få kolla på när du spelar ;). saknar er!! kramar

2009-10-19 @ 21:15:23
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0