Mysfredag!

Idag har det varit en riktigt bra dag. Den började dock sådär när jag och Andreas bråkade ett bra tag med skolans skrivare. Men efter det har dagen bara flytit på bra.
Förmiddagen spenderades med några äldre pensionärer där vi fick vara med och köra lite friskvård. Jag tyckte det var något av det mest givande vi har gjort på den här utbildningen och valet av ämne till C-uppsatsen känns nu ännu bättre och viktigare! För er som inte vet så gör vi en studie där vi belyser problematiken kring den vardagliga fysiska aktiviteten bland äldre.

Nog om det... dagen fortsatte på det nya cafeet som öppnat i halmstad. Mycket trevligt sällskap så där blev vi kvar några timmar. Sen blev det lite mathandling på Willys och när vi kom hem tog vi tag i lägenheten så nu är det städat och fint.

Kvällen har varit riktigt mysig. Jag, Marcus, Elias, Jossan och Johanna har ätit tacos, kollat idol och kollat film. En perfekt fredagskväll helt enkelt.

Nu ska jag snart sova... behöver tentaplugga en hel del imorgon eftersom jag inte riktigt "hann" med det idag.... Men det får bli imorgon förmiddag för på eftermiddagen är det dags för seriepremiär mot Veddige! Önska oss lycka till!

Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej, hoppas matchen gick bra! vi ska iväg på 10 årskalas (hanna). har jobbhelg men jobbat dag och sen kväll imorrn...ses på fre, ska bli kul att kolla din match då ;)kramar t ER

2009-10-31 @ 18:17:29
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: johanna

hej du! hoppas matchen gick bra å att tenta plugget går framåt! ses i skolan! Pusskram

2009-10-31 @ 19:57:17
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0