söka kurser

Imorgon är sista dagen att söka kurser inför vår fria termin till våren... Skulle precis skicka in anmälan förut men då loggades jag ut och allt försvann. Så nu måste jag sitta och leta upp alla kurser igen. Men jag väntar lite för är fortfarande lite osäker. Kommer att söka tio kurser till våren men kommer ju bara kunna läsa max fyra så nu gäller det att prioritera de kurser som jag helst vill läsa... och det är inte lätt!
Nog om det, när dagen är slut ska jag ha skickat anmälan i alla fall för imorgon lär sidan vara överbelastad eftersom det är sista dagen.

Igår fick jag ganska mycket vettigt gjort, men idag är motivation till plugg någon helt annanstans... Skulle suttit lite med c-uppsatsen idag men det får bli imorgon istället. Idag är en sån dag som jag nog får mest vettigt gjort själv... så det får bli lite tentaplugg helt enkelt.

Har sån härligt skön träningsvärk i ryggen idag... höjde vikten på marklyften igår och det känns att det verkligen tog ordentligt! Så skönt när man börjar känna att all träning ger resultat, både konditionsmässigt och styrkemässigt så blir det sakta men säkert bättre!
Ikväll är det dags för innebandyträning igen, hoppas på en bra träning så att allt känns bra inför DM i Falkenberg i helgen.


Kommentarer
Postat av: Maud

Hoppas att allt är bra med ER båda...mycket för er förstår jag. M orkar väl inte mycke mer än jobb...men pengarna behövs ju ;). Får kolla på en helg framöver så får vi se om vi får ihop det...skulle va så kul att hälsa på snart. KRAMAR

2009-10-14 @ 12:20:37
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-14 @ 22:38:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0