Fyllinge

Ni får räkna med att mitt humör pendlar från dag till dag, timme till timme... ibland till och med minut till minut :P Det är så det är just nu helt enkelt... och så länge mitt negativa humör inte tar över så ska jag inte klaga!

Har en glad nyhet till alla er som inte tyckte om att jag slutade spela innebandy. Jag har börjat igen! Spelar nu med Fyllinge som ligger i div2. Efter bara två träningar känns det riktigt bra, riktigt härliga tjejer! Nu när jag har börjat träna igen inser jag verkligen hur mycket jag har saknat det... Det har ju varit mitt liv i 10 år!

jaja nog om det för tillfället.. Nu blir det sen middag som älsklingen har fixat. Kyckling & ris, ska bli mumma!

Ha en fortsatt mysig kväll och sov så gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att höra Josefin, håll i nu det här lyfter dig. Idrott och i synnerhet lagidrott är väldigt nyttigt ihop med studier då får du lite annat att tänka på och får lite extra energi i skolan. Hälsa Marcus // Pappa

2009-09-03 @ 08:01:09
Postat av: maud

Kul!! synd att vi bor så långt bort annars kunde vi ju komma o kolla när du spelar match sen ;)tycker det är jättekul o kolla, har sett fröjereds damer några ggr. kramar!

2009-09-03 @ 16:23:01
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lena

Heja heja! :D Bra att du håller igång nu tills vi spelar i samma lag igen i framtiden, min kära saknade back! :)

2009-09-03 @ 18:17:45
Postat av: maud

jaa, det får vi planera..låter hur bra som helst!

2009-09-03 @ 18:45:59
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0