Katastrof =(

Vissa dagar borde inte få finnas

Varning för extremt negativt inlägg!
Jag borde bara gå och lägga mig... och hoppas att jag är på bättre humör imorgon. Vill inte må såhär dåligt på min födelsedag! Hela dagen idag har bara varit ren katastrof! Vaknade verkligen på fel sida... helt sjukt trött och borde inte ens ha kollat mig i spegeln imorse! Vädret ute gjorde mig ju inte direkt på bättre humör... regn och blåst. Men det var bara att pallra sig iväg till skolan för tre timmar statistik föreläsning (jag fattade ingenting idag)! Efter föreläsningen försökte vi ringa en person vi måste ha tag i inför vår C-uppsats. Har ringt sen i onsdags och spelat in meddelande på svararen men hon verkar vara omöjlig att få tag i.. och det förbättrar inte direkt våran situation. Sen hade omtentan på deltenta 1 i socialpsykologi kommit in idag. Jag var typ säker på att jag hade fixat den men icke... och det knäckte mig totalt. Efter att ha varit skoltrött innan är det ju ingenting emot var jag är nu! Vill bara skrika men vad hjälper det?
Innebandyträningen kan vi ju också bara glömma... lätt den sämsta träningen för mig sedan jag började i laget. Skotten gick åt skogen, passningarna gick åt skogen och ingenting gick som jag ville helt enkelt. Fick dessutom sjukt ont i höger fot och benhinna (behöver mina inlägg som är borta).
Jaja jag säger tack och hej för mig idag och hoppas att det kan bli en bra födelsedag imorgon trots allt...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Lilla gumman, det låter inte värst bra.

Bädda ner dig och mys riktigt av din dag nu! :)

2009-09-29 @ 09:33:59
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0