Helgen

Kom precis hem ifrån gymmet. Riktigt skönt att köra ett pass efter denna "slappa" helg! Fick tillbaka motivationen och nu ska jag köra stenhårt. Har ju faktiskt ett mål att uppnå innan min födelsedag!

Har i alla fall haft en jätte mysig och rolig helg. Det gick snabbt för mig att återfå humöret efter tentan i lördags eftersom älsklingen överraskade med ett bio besök på kvällen! Vi såg Inglourious Basterds och den var riktigt bra. Spännande och tragisk och absolut sevärd!
I söndags var det fotboll... treorna mot nollorna och treorna vann ju såklart :P Sen på kvällen var det nollepassning i U-lokalen. Riktigt kul att träffa dem nya IVP-arna! Många roliga och trevliga så det blir säkert jätte bra! Var även väldigt skoj att träffa klassen och kul att några "föredetta" ivpare dök upp! Kvällen avslutades på B&B med bowling.
Tack alla för en väldigt rolig och lyckad kväll!

Nu ska jag in i duschen och sen ska vi cykla till maxi för att storhandla. Till lunch blir det nog färskpotatis och någon fisk. Mumsigt! Redan hungrig så nu får vi skynda oss!


Kommentarer
Postat av: Stina

Tjoho! Aa, det var inget vidare alltså! Hoppas att jag blir frisk till helgen alltså! Hade varit kanoners att hitta på något=)Får höras när det börjar närma sig lördag=)! Allt bra med dig? Kram kram

2009-08-26 @ 20:28:25
URL: http://stinaevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0