Måste bara få skryta lite...

Va precis framme på stan för att göra några ärenden för älsklingen (som själv har fullt upp med nollningen). Orkade inte duscha håret imorse så satte bara upp det i en knut och drog på mig mina trasiga jeans och en enkel tröja. På vägen hem från stan blev jag stoppad av en kille (visserligen något berusad) men ändå. Han sa iaf
- Jag måste bara få säga en sak till dig. Du är så jäkla snygg hela du.
Egentligen skiter ju jag fullständigt i vad han tycker fast måste erkänna att det värmde lite. Han sa det precis rätt dag när jag verkligen behövde höra något sånt så tack :)

Nu ska ja bara slänga i mitt lite mat sen gå ner till parken för att kolla lite hur de går för nollorna.

Kommentarer
Postat av: maud

nee, va gulligt!! hoppas dagen blir bra nu då ;) kramar till er!

2009-08-29 @ 12:06:39
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: lilla mams

Där fick du höra sanningen!! (fast de trasiga jeansen.........;) kram kram

2009-08-29 @ 13:12:32
Postat av: Lene-Therese

DU ÄR SNYGG JOSSAN! ;D

2009-08-29 @ 18:31:20
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0