1/12

Jaha då var vi inne i december månad och fortfarande ingen julstämning...

Idag har jag varit helt galet trött. Skulle lägga mig i sängen efter frukost och plugga. Blev väl ungefär en halvtimmes plugg och en timmes sömn istället. Det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. Fick lite mer plugg gjort efter sömnen i alla fall så något nytt kanske man har lärt sig idag.

Märkte en konstig grej igår kväll när jag kollade mig i spegeln. Mitt högerlår såg väldigt konstigt ut. Det buktade ut på framsidan låret så jag frågade Marcus om jag alltid haft ett så konstigt lår men icke de hade jag inte. Så låret är tydligen svullet, ser ungefär ut som om det ligger en bulle fyllt med vätska på låret. Mycket underligt då jag inte direkt känner någon smärta i låret, blir spännande att se om svullnaden har lugnat ner sig tills imorogn.

Har hunnit med ett bröst/triceps pass på gymmet idag med... gick väl sådär med tanke på att jag som sagt varit väldigt trött idag. Men men skönt att jag tog mig dit i alla fall.

Nu ska vi snart äta middag... lax med ugnsbakade rotfrukter, mums!
Sen blir det lite plugg, får se vad jag orkar med.
Imorgon är det sista rycket på c-uppsatsen som gäller inför sista handledningen! Hoppas på att slippa ändra allt för mycket efter att handledarna har sagt sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0