Göteborg

I lördagskväll var vi äntligen hemma i Göteborg! Som jag har längtat. Efter fem timmars tentaskrivande var det mer än skönt att komma hem till färdig middag och tv-mys med familjen! Det har varit fullt upp sen vi kom hit. I söndags var det dags för det årliga julpysslet med alla familjevänner. Det blev en mysig kväll med lite pyssel, god mat och ett kärt återseende! Jag och Malin hade nämligen inte träffats på 2 ½ år! Men precis som vanligt när vi väl ses så känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra :P, men nu hoppas jag verkligen inte att det dröjer länge tills vi ses igen!                                                                                                                                                                             Igår blev det en heldag i Göteborg. Var väl tänkt att jag skulle hitta alla julklappar men jag är fortfarande inte klar! Så jag blir tyvärr tvungen att ta mig någonstans ikväll eller imorgon för att handla det sista! Fick i alla fall tag på några saker igår och vi hade en väldigt mysig dag. Vi mötte upp brorsan på jensens för en super god lunch och senare gick vi även och såg Avatar 3D på bio. Filmen var grymt bra och 3D effekterna gjorde den ännu bättre!                                                                                                                                                                              Idag ska älsklingen åka hem till sin familj :( Kul för dem men tråkigt för mig ;) Blir i alla fall inte så många dagars längtan för jag åker dit på annandan! Annars idag blir det en sväng till Ytterby i eftermiddag för att äntligen klippa bort alla slitna toppar! Ska även hem till farmor för att umgås och hjälpa henne med granen.                                                                                                                                                                                                             Nu orkar jag inte skriva mer eftersom jag spillde saft på datorn i lördags så min enterknapp är sönder. Riktigt jobbigt eftersom just enter behövs typ hela tiden! Hoppas att ni får en bra dag i alla fall! Kramar

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ses snart ! :)

2009-12-22 @ 11:09:36
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0