Torsdag = Tv-kväll

Ikväll är det min favorit tv-kväll på hela veckan. Torsdag är den nya fredag! Nu är det mammas pojkar och direkt efter är det Glee. Marcus har flytt till Elias ;)

Igår spelade vi match mot Serieledarna Tvååker, vi förlorade med 6-2... vi bryter ihop och kommer igen! Det var en rolig match men det var tufft!

Idag har jag kört ett riktigt skönt ryggpass tillsammans med älsklingen. Känns skönt att träna med han ibland, han peppar mig så bra så att jag orkar pressa ut det där allra sista ur musklerna!
Annars har jag försökt ägna mig åt plugg idag... inte den mest effektiva dagen men jag vägrar stressa upp mig så jag tar det som det kommer helt enkelt!

Nu måste jag återgå till Tvn!

Kommentarer
Postat av: Maud

Haha...förstår att han flyr t elias;). jag har jobbat kväll och sen ska jag jobba imorrn oxå...men sen e det ledig helg;)det blir nog jul på liseberg då och lite shopping antar jag;)kramar t er!

2009-12-03 @ 21:40:26
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag älskar med Glee :D

2009-12-03 @ 21:47:59
URL: http://jenninio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0