Längesen

Jo nu var de ett bra tag sen jag tog mig tid att skriva... men det har inte hänt så mycket här som ni har missat. Jag tränar på och pluggar. Vikten hade gått ner ytterligare 0,7kg i lördags.. toppen =) och b-uppsatsen är inlämnad... toppen =)
Nu väntar bara en galet lång tisdag som kommer att spenderas i skolan och sedan på en buss hem till Götet.
Men redan på lördag tar jag och Marcus en dagstur till Götet för att shoppa på oss lite snygga sommarkläder!
Sen på onsdag flyger äntligen jag och familjen till Rhodos =)

Förrästen så är jag väldigt besviken på Manchester Uniteds insats i champions leage finalen igår kväll... riktigt katastrof dåligt. Barca var absolut värdiga vinnare efter den skit matchen!!

Nu ska jag sova för imorgon väntar en lång dag!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: maud

hejsan, såg marcus bild på FB och förstod då att det var shopping...men imorrn kommer han ju hem =) blir jag...du o fam får ha en skön resa nu...så ses vi sen...kör dom dig hit??? vore ju trevligt isåfall, på fredakväll e jag ledig men arbetar lörd kväll och sönd dag...vet inte när du tänkt dig hit..kramar!!

2009-05-30 @ 15:40:06
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0