För mycket...

Det är för mycket för mig just nu känner jag! Skolan känns riktigt tuff och jag stressar upp mig för minsta lilla grej. Hade en riktigt stor statistik tenta förra veckan och den var galet svår och jobbig. Kan bara hoppas på tur helt enkelt! C-uppsatsen går riktigt sakta framåt nu och vi måste verkligen sätta fart nästa vecka när vi får mer tid! Tiden går ju så sjukt fort och den ska ju faktiskt snart vara klar :S

Men annars då... så mår jag bra. Lever ett underbart samboliv med sötaste som stöttar mig till 110% jämt vilket gör att jag faktiskt lyckas ta mig igenom alla svackor som uppstår! Tack älskling för att du står ut med mitt humör nu när det är så mycket :P Men snart är det jul och om ett halvår är jag äntligen klar =)

Min diet går sakta men säkert framåt... ser fram emot att se resultaten efter tre veckor på lördag! Alltid lika nervöst att ställa sig på vågen för att se om vikten går åt rätt håll... och att mäta midjemått och lår för att se om det släpper på rätt ställen...
Ni som undrar varför jag dietar och kanske tycker att jag inte behöver det så kan jag säga att studentlivet har gjort sitt... sen jag flyttade hemifrån har jag gått upp över 15 kg och det känns! En del är förhoppningsvis muskler eftersom jag gymmar en hel del men knappast 15 kg. Jag känner att jag behöver tappa minst 5 kg för att må bra med mig själv och orka prestera på max hela tiden! Så jag hoppas att ni nu förstår varför och att ni kan stötta mig istället för att försöka få mig att sluta dieta.
Och med diet menar jag självklart inte något dumt pulver eller endast vatten och frukt... Jag äter precis som vanligt men med struktur på vardagen. Med det menar jag frukost, lunch, middag och ett mellanmål. Inget småätandet och bara godis eller liknande på lördagar! Det bästa sättet för ett långsiktigt resultat helt enkelt!
Men nog om det... återkommer senare med resultat!

Helgen som vart har varit riktigt mysig. Marcus föräldrar har varit här och hälsat på. Deras stöttande på derbyt mot Halmstad i fredags gjorde nog att vi vann med 4-2 ;) Riktigt härligt med vinst i alla fall, speciellt mot Halmstad! Annars har helgen mest bestått av mys, film och god mat. Åkte en sväng ut till Tylösand i lördags och det är alltid lika fint där, trots att det är kallt och ruggigt ute!
Tack för en mysig helg! Alltid lika roligt att ses!

Nej nu måste jag fortsätta plugga och sen blir det innebandyträning!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej, ja det var jättekul att kolla eran match...vi hördes ju ganska bra när vi jublade ;)...får nog komma nästa derby oxå ;) Kämpa på du så ska du se att det fixar sig till slut...pluggandet alltså...skönt att ha lite jul ledigt att se fram emot. Hälsa älsklingen, kram

2009-11-11 @ 20:11:55
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0