Fredagen den 13:onde

Började dagen med att försova oss en timme... ingen större skada skedd förutom en timmes mindre plugg. Cyklade iväg i förmiddags för att hämta upp våra protokoll till c-uppsatsen... Fick bara tillbaka två stycken idag. Hoppas verkligen på att få de andra på måndag!
När jag kom hem väntade tvätt och spring i trappor... klart att hissen skulle vara trasig just idag när man tvättar och behöver springa upp och ner ett flertal gånger. Jaja, tur i oturen kanske, lite extra träning skadar ju faktiskt inte. Annars består dagen mest utav plugg, plugg och ännu mera plugg. Det blir en kort helg eftersom jag har tenta imorgon morgon... usch och fy! Inte direkt laddad men ska absolut göra mitt bästa.
Funderar på om man ska hinna klämma in ett gympass idag med... eller om plugget ska få gå före hela dagen. Har i alla fall världens träningsvärk från igår men det hindrar mig inte, gör mig snarare mer motiverad eftersom man känner att det verkligen ger någonting!
Får se hur dagen blir helt enkelt. Egentligen kanske bäst att hålla sig inne denna otursladdade dag?

Kommentarer
Postat av: lilla mams

Hejsan!

En dags vila från träningen då o då är nog bara bra för kroppen men förstår att du vill varva plugg med lite fys för att rensa hjärnan. Lycka till i morrn! Positivt tänk så fixar du det!!!

Kram

2009-11-13 @ 19:55:11
Postat av: Lene-Therese

Får boka upp dig till nästa gång du är hemma då ;)

2009-11-16 @ 13:21:51
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0