Kärt återseende

Precis kommit hem ifrån min kära vän Nelly! Var alldeles för längesen vi sågs. Var bara förbi en sväng för att hämta lite papper... tack igen :) Men hann med en liten pratstund i alla fall. Får se till att ses snart igen!

Ja annars då... allt är som vanligt. Alltså jag pluggar, tränar och sover, händer inte mycke annat just nu. Bara att kämpa på antar jag, försöker intala mig själv att det inte är långt kvar...

Längtar hem helt galet mycket. Bara hunnit åka hem en gång den här terminen :( Saknar familjen och alla söta vänner! Men snart... snart är det jul och då kommer jag hem =D

Just de ja.. dieten rullar på bra... i lördags stog vågen på -0,9 kg och midjan var -2cm. Snart lördag igen och då är det dags för ännu en domedag ;)

Nä nu måste jag få lite plugg gjort innan det är dags för handledning för c-uppsatsen.

Ha de bäst! PUSS

Kommentarer
Postat av: nelly.

tack vännen! detta värme till i hjärtat (:

2009-11-22 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0