Vinst

Vi spelade match mot Falkenberg igår kväll och vann med 3-2! Delar av matchen var riktigt bra men finns fortfarande en hel del att jobba på! Det var i alla fall en riktigt rolig match och jag börjar sakta men säkert känna mig mer hemma på min forwardposition. Kan nog bli riktigt bra det här!

Började den här torsdagsmorgonen med en skön lång promenad. Ska försöka bli lite mer seriös med mina morgonpromenader... det är ju trots allt riktigt skönt att komma ut och piggna till!
Har precis ätit frukost, tänkte ta det lugnt en liten stund nu och sen sätta fart med pluggandet. Ska även ta mig till gymmet senare. Och så lovar jag att försöka hinna med en uppdatering från min sköna Göteborgshelg :)

Hörs senare!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Maud

hej, kul att ni vann ;)var det serien eller träningsmatch? jag har börjat packa inför min spahelg, åker imorrn fm...ska bli så skönt! kramar t ER

2009-10-08 @ 15:16:47
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack ska du ha. :) Nu har jag hittat till din blogg jag med! Kram.

2009-10-08 @ 17:10:00
URL: http://www.alltomannaa.devote.se
Postat av: lilla mams

Hejsan! Det låter som "födelsedagspresenten" har positiv inverkan på ditt liv!! ;) eller!?

kramkram

2009-10-08 @ 19:29:01
Postat av: Inez

hejsan :)

vacker blogg du har!

du verkar vara duktig på att fota när man kollar på din header :)

2009-10-08 @ 21:03:51
URL: http://saveusinyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0