Glad =)

Minns ni att jag gjorde en tenta den 22 augusti? Anatomi... jag skrev att jag med 95% sannolikhet inte klarade den. Men min tur kanske har vänt för de 5 ynka % tog över! Jag klarade den... det trodde jag aldrig! Känns så galet skönt, en sak mindre och det betyder så mycket nu eftersom jag är galet trött på skolan! Det här fick mig att tända till lite... ska kämpa det här sista året och ta min examen för att sen bli "fri" och förhoppningsvis få ett jobb inom det området som jag vill arbeta med!

Innebandyträningen gick hyffsat bra idag med. Sträckte till mig i baksidan låret men det var bara att fortsätta springa på och ge gärnet. Det var en jobbig träning idag och det fick mig att förstå att jag behöver träna upp min kondition igen! Det har nästan bara varit styrka sen jag flyttade till Halmstad.. vilket är över två år sedan :S, så ni kan ju förstå att min kondition inte är på topp! Men oj så jag ska träna! Innebandy, Gym & Löpning... ska köra stenhårt!

Kommentarer
Postat av: maud

MEN där ser du då!! Vad härligt, sa ju att du klara den...tro på dig själv....kramar

2009-09-21 @ 23:23:10
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Där ser du träning ihop med en positiv och glad tjej kommer att klara allt till slut. Håll ut och tro på dig själv. Du är världens bästa dotter.

2009-09-22 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0