Konstant trötthet

Är inne i en period som jag helst av allt bara skulle vilja sova igenom... för så trött är jag! Konstant trötthet helt enkelt. Är trött på morgonen, efter frukost, innan lunch, efter lunch, innan träning, efter träning, innan middag, efter middag... ja ni fattar :P Någon som har tips på hur man ska ta sig ur den här konstanta tröttheten?

Förutom att jag är väldigt trött idag så har jag i alla fall varit hos Andreas och vi har börjat lite smått med C-uppsatsen. Allt känns så osäkert nu i början innan man har kommit igång ordentligt och fått tag i alla som kommer att ingå i vår studie. Men så fort det är löst och vi kan börja på riktigt så kommer det att kännas mycket bättre!

Tänkte gymmat idag men står över det ändå så jag slipper spela match med världens träningsverk imorgon. Ingen jätte bra idé. Speciellt inte med tanke på att jag ska spela forward igen... hela matchen dessutom :O Men det ska nog gå bra hoppas jag.
Ikväll blir det fikamöte hemma hos tränaren, ska bli trevligt och mysigt. Skönt att umgås lite med alla utanför planen också så man lär känna varandra ännu bättre =)

Kommentarer
Postat av: Tok

Försök få i dig mer järn och vitaminer :)

2009-09-17 @ 18:25:47
Postat av: annak

din blogg är sjukt rolig att läsa :)

2009-09-18 @ 15:05:15
URL: http://rekorderliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0