Stressad

Tänker varje dag att jag ska skriva men det blir aldrig av. Jag är stressad och förvirrad. Bara det att jag räckte fram mitt Stadium kort inne på Inter sport idag tyder väl på det? Att jag dessutom drömmer hemska drömmar om att nära vänner dör och att jag blir jagad borde väl verkligen tyda på att jag behöver en förändring och att jag behöver tagga ner? Jag försöker vända den här onda cirkeln som jag har hamnat i... för gå in i väggen vid 21års ålder är inte direkt något jag vill eller tänker göra. Utan älsklingen och träningen hade jag aldrig orkat men tack vare det så kommer jag att fixa det här! Stenhårda gympass och myskvällar med älsklingen är min räddning!

På tal om gymmet... träningen känns riktigt bra nu och jag börjar älska känslan av när det bränner i musklerna! Höjde vikterna i marklyft igår och träningsvärken idag är härlig ;). I förmiddags blev det ett tufft benpass och nu kom jag nyss hem från en promenad på galgberget med Ida. Mina ben är helt slut och jag ser fram emot en myskväll i soffan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte långt kvar nu. Det här fixar du:D

2010-04-27 @ 08:28:58
URL: http://malemyr.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Försöker och försöker kolla men datorn försöker inte med mig... :( Ska kolla det sen när Martin kommer för då brukar det lösa sig ;P Tack för tipset ;)

2010-05-04 @ 14:50:55
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Tok

Hallåå du får faktiskt blogga lite nu ;)

2010-06-10 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0