Jag har inte slutat blogga...

Jag har bara haft väldigt mycket att göra denna veckan. Hade tenta idag, kom nyss hem. Det kändes väl okej men en del av tentan var riktigt svårt. Nu är det bara att hoppas på det bästa!

Skulle egentligen ha spelat match i eftermiddag men Bräckan är tydliga magsjuka (rädda för att möta oss igen ;). Var riktigt laddad idag så tråkigt att den blev inställd, fast å andra sidan ganska bra eftersom jag fortfarande hostar och har mig...

Så nu får det bli en mys dag och kväll istället. Riktigt skönt att bara kunna sitta tillbakalutad i soffan utan att känna någon stress över att behöva göra någonting!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 21:15:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0