Sjukling

Kul att komma tillbaka till Halmstad och tvingas hålla sig i sängen och soffan hela dagarna. Nästan så att jag skulle varit sjuk hemma i Surte istället så att mammsen kunde tagit hand om mig ;) Fast älsklingen gör också ett bra jobb. Min sysselsättning om dagarna när jag inte vilar är Sims 3. Varför fixade du det åt mig älskling? Det är beroendeframkallande :P och ganska svårt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost!
Om alla håller tummarna för att jag ska bli frisk så kanske jag blir det lite snabbare? ;)


Kommentarer
Postat av: Maud

Hejsan, inget kul att vara sjuk;( men har M blivit bättre alltså? Här var det över 22 minus när jag gick upp idag...brrr, igår hade vi -17 på morgonen, så e helst inne oxå men måste jobba senare...kramar till ER

2010-01-09 @ 12:24:31
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0