Frustation

Tiden bara rusar iväg och jag hinner inte riktigt med att leva... skolan tar över mitt liv och just nu kan jag inte annat än att acceptera det och gilla läget. Den senaste tiden har inte varit lätt men jag kämpar på!

Vikten är -6kg och jag har alltså nått mitt första delmål, det känns skönt men träningsmotivationen är inte direkt hög och när man i 8 fall av 10 måste låta skolan gå före träningen, då känns de inge vidare. Men igår blev det iaf ett axel och triceps pass och snart ska jag iväg och bränna av ett benpass innan eftermiddagens föreläsning.
Spelade sista innebandymatchen för säsongen i måndags och vi vann med 6-5. Har gjort mål de senaste 4 matcherna så man får väl ändå säga att jag slutade på topp. 

På fredag är det dags att åka hem till mamma och pappa igen och det känns skönt att ses för tredje helgen i rad även om den här helgen kommer bli jobbig. Det är dags att ta farväl av min kära och underbara farmor.

Ta hand om er!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

beklagar. tänker på dig. ta hand om dig

2010-03-10 @ 15:57:47
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0