Full fart

Dagen började med några timmars plugg, b-uppsatsen gör mig redan galen men men bara att kämpa på fram till sommaren! Efter lite pluggande belönade jag i alla fall mig själv med att sitta och läsa min grymma bok ute i solen en timme. Läser just nu flickan som lekte med elden som är andra delen i Stieg Larssons millenium serie. Den är grym så försöker att hinna läsa lite varje dag.
Sen efter sol och lite mat så blev det dags för lite träning. Blev samma runda som igår, idag började jag dessutom jogga ca 100 meter tidigare än igår och jag fixade det. Även små framsteg ger resultat!
Efter lite sittups och lite vila medans Marcus återhämtade sig från sin träning så bar det upp till min lägenhet för städning.  Vi kämpade på bra och nu är det bara själva flytten kvar! Känns så bra, kommer bli toppen när det är klart!
Nu är jag väldigt trött så dags att krypa ner i sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: maud

visst är Stieg Larssons böcker bra ;), har läst alla tre och den andra var klart bäst! men har inte sett filmen än ;(. oj va duktiga ni är med städ mm, bra! ska bli kul att se sen när vi kommer. vi tycker oxå att det ska bli kul att träffa dina föräldrar! längtar till halmstad nu....kramar

2009-04-28 @ 13:21:34
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0